Posilovna v Brně

viky.beckham | 16.09.2023 19:50
Ahoj holky, jakou doporučíte posilovnu v Brně. Chci začít chodit a jsem začátečník. Děkuji
sandrii | 28.02.2024 19:38

Přesně, ale do začátku bych určitě doporučily trenéra. Je tam sice hodně moderních strojů, ale ne vždy by mohl být dělán cvik správně.

martica | 25.02.2024 14:56

Také to tak mám v posilnovně to neflákám. Doma mám hodně věcí, které se rozptylují. Ve fitku je taková super atmosféra.

sandrii | 20.02.2024 21:32

Já cvičím nejraději v posilovně. Doma se ke cvičení nedonutím a v posilovně to má i jinou atmosféru. 

Sarkez | 15.01.2024 16:05

Já si raději cvičím doma nebo někde v přírodě. Běh, kolo, dlouhé procházky a tak. Ale když jsem potřebovala nakopnout to tělo, tak jsem brala ještě tento doplněk stravy https://www.kkkolagen.cz/tukozrout-prirodni-spalovac-tuku-pro-redukci-hmotnosti/ a ten mi teda hodně pomohl. Nakopnul mi energii, pomohl mi s redukcí váhy a potlačil chutě na sladké. Za mě super, teď ho mají dokonce v akci 2+1. :) 

Hlinicka | 22.12.2023 10:08

Ty jo, tak to je super. Čekala jsem že to bude stát mnohem více. Dívala jsem se na ty stránky a objednala jsem si to vyzkoušení na týden. Ty lekce se mi tam moc líbily. Tancování mám ráda a tohle je hodně dynamické, tak snad to zvládnu udýchat. :) 

Stanička | 18.12.2023 9:26

Předplatné mají na vyzkoušení na 8 dní za 50 korun, což si myslím že je výhodné. Pak jsem si předplatila na měsíc za 499 Kč, ale mají i na rok.  Lekce jsou taneční (zumba, dance workouty, latinskoamerické tance ..) jóga, kardio, podívej se sama https://cvickyonlajn.cz/lekce/. Řekla bych že si tam každý vybere podle svého. :) Mě to moc baví, protože lektoři umí opravdu nabudit. A když nemám náladu na rychlé tempo, zacvičím si pilates nebo jógu. :) 

Hlinicka | 11.12.2023 17:15

Můžu vědět o jaké cvičení se jedná? A kolik stojí to předplatné a týden a potom? Já mám stejný problém, ale nejsem důsledná a hlavně mě nebaví klasické cvičení jako sedy lehy a podobně.